Copyright Qode Interactive 2016
elektrokolobezky-roznov.cz | Doporučené trasy na výlety
Půjčovna elektrokoloběžek v Rožnově pod Radhoštěm
elektrokoloběžka, elektrokoloběžky, půjčovna, Rožnov, zábava, vyžití, výlet
349
page-template-default,page,page-id-349,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive

Doporučené trasy na výlety

V okolí Rožnova pod Radhoštěm najdete desítky kilometrů cyklostezek, které Vás provedou tímto krásným a pohostinným krajem. Níže si Vám dovolíme nabídnout výběr toho, co podle nás stojí za to poznat a v okolí vyzkoušet. Vydat se tak můžete na námi nabízené trasy, případně vyrazit jakýmkoli směrem Vás jen napadne a užít si výlet podle vlastních představ.

Výlet na Pustevny a Radhošť

Předpokládaná doba cesty je asi 5 hodin

Naše první doporučení bude na hřeben Radhoště. Na elektrokoloběžce se z půjčovny vydáte přes vrchol protějšího kopce, zvaný Súš, odkud je nádherný výhled na celý hřeben, který budete zdolávat. Sjedete do údolí Rožnovské Bečvy a vydáte se po cyklostezce směrem na Rožnov pod Radhoštěm. Tam přejedete Bečvu a kolem hotelu Eroplán a kempu začnete stoupat po vedlejší cestě k chatě Mír.  Tam se můžete posilnit a pokračovat budete pořád do kopce nad Skalíkovou loukou až k parkovišti na Pustevnách. Tady si můžete prohlédnout světoznámé stavby, občerstvit se a poté pojedete, opět do kopce, nahoru na vlastní hřeben. Vyjedete k soše bájného Radegasta a pak Vás čeká ještě asi 4 km cesta po hřebeni až ke kapli Cyrila a Metoděje na Radhošti. Vrátit se můžete  stejnou cestou, nebo z Pusteven dolů po krásné nové silnici na Prostřední Bečvu a dál po cyklostezce kolem řeky a přes Hutisko Solanec zpět do půjčovny.

Výlet do Valašského Meziříčí

Předpokládaná doba cesty je asi 3,5 hodiny

Vydejte se na elektrokoloběžce do Valašského Meziříčí. Z půjčovny vyjedete přes vrchol protějšího kopce, zvaný Súš, odkud je výhled na celý hřeben Radhoště. Sjedete do údolí Rožnovské Bečvy a pojedete po cyklostezce směrem na Rožnov pod Radhoštěm. Projedete město po cyklostezce a budete pokračovat pořád kolem Rožnovské Bečvy po nově zrekonstruované cyklostezce. Minete město Zubří, Střítež nad Bečvou, Zašovou, vyjedete v Hrachovci (doporučujeme se zastavit v Cyrilově pekařství pro valašský frgál) a dál pokračujete po cyklostezce až do centra Valašského Meziříčí. Po cestě potkáte několik občerstvení. Ve Valašském Meziříčí si můžete projít samotné historické centrum, zajít si na oběd, nebo navštívit akvapark a koupaliště. Zpátky se vrátíte stejnou cestou, pokud byste si chtěli cestu zkrátit, tak se můžete z Rožnova pod Radhoštěm vydat přímo do Hážovic po silnici.

K přehradě na Horní Bečvě

Předpokládaná doba cesty je asi 1,5 – 2 hodiny

Z půjčovny se vyjedete přes Súš na cyklostezku kolem Rožnovské Bečvy. V tomto případě se ale vydáte proti proudu řeky směrem na Prostřední Bečvu. Celou cestu jedete po cyklostezce a vyhnete se všem silnicím, takže cesta je vhodná i pro menší cestovatele. Kolem Bečvy minete sportovní areálu a hotel SportArt, pokračujete na Prostřední Bečvu, kde se Vám otevřou krásné výhledy na Pustevny a Martinák. Pokračujete pořád kolem řeky Bečvy, projíždíte kolem přírodního koupaliště – biotopu – na Prostřední Bečvě, přes hlavní silnici je  vyhlášená restaurace Zavadilka. Pokračujte pořád proti proudu řeky přes Horní Bečvu až k přehradě, která je v létě vyhledávaným turistickým místem. Zpáteční cestu můžete projet po stejné trase, případně se na Prostřední Bečvě odpojit z cyklostezky a vyjet přes Hutisko Solanec a po silnici pokračovat zpět do Hážovic.

Vzhůru na Díly!

Předpokládaná doba cesty je asi 1,5 hodiny

Z Hážovic, přímo od půjčovny se vyjedete po polní a lesní cestě na hřeben na městem. Po cestě potěšíte svoje děti i fotoaparáty krásným výhledem na Radhošť a Javorník. Pod Vámi se bude mezi pastvinami rozkládat Rožnov pod Radhoštěm, uvidíte skanzen, známou Jurkovičovu rozhlednu, která stojí nad samotným Rožnovem. Po zhruba tři čtvrtě hodině cesty se dostanete nahoru na hřeben, po kterém dojedete ke stylové restauraci Na Dílech, kde z venkovního posezení můžete pozorovat jedny z nejhezčích výhledů, které Vám tato část Beskyd nabízí. Cesta zpět je buď po stejné trase, případně je možné se vydat oklikou přes Valašskou Bystřici do Rožnova pod Radhoštěm a odtud potom zpět do Hážovic.

Za ovečkami na Fojtku

Předpokládaná doba cesty je asi 1 hodina

Z půjčovny jedete do kopce, přes obec Vigantice. U prodejny Vezník odbočíte do kopce vlevo a vystoupáte kolem pily do sedla k přírodní památce Poskla. Otevřou se Vám výhledy jak na hřeben Radhoště, tak i na protější stranu a svahy Soláně. Po vrstevnici dojedete přes chatovou oblast až do obce Hutisko Solanec. Kolem kostela sjedete do města, na náměstí přejedete přes hlavní silnici a už přijedete k bráně restaurace Fojtka. Ta je vyhlášená svojí tradiční valašskou kuchyní v typickém prostředí dřevěnice. Samozřejmostí je posezení na zahrádce a pro děti možnost vyžití na houpačkách nebo prolézačkách. Samotná restaurace má i svoje vlastní ohrady, ve kterých můžete nakrmit ovečky nebo kozy. Z restaurace budete pokračovat z kopce na „Dvořiska“. Další místo, ze kterého Vás čekají nádherné výhledy na Radhošť a Beskydy. Z Dvořisek už sjedete zpět do Vigantic a po silnici se vrátíte zpět k půjčovně do Hážovic.